№ з/п |
Посада |
Початок роботи |
Кінець роботи |
Обідня перерва |
Черговий адміністратор |
Примітка |
|
1 |
Директор |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
Понеділок |
Четвер І тиждень, п’ятниця І тиждень з 8.00-17.00 |
|
2 |
Заступник директора з навчально - виховної роботи |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
Вівторок |
Четвер ІІ тиждень, п’ятниця ІІІ-ІV тиждень з 8.00-17.00 |
|
3 |
Заступник директора з навчально – виховної роботи |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
Середа |
Четвер ІІІ-ІV тиждень, п’ятниця ІІ тиждень з 8.00-17.00 |
|
4 |
Педагогічні працівники |
Час роботи педагогічних працівників встановлюється згідно тарифікації та розкладу уроків. Час роботи педагогічних працівників під час канікул встановити з 9.00 год. згідно тарифікації пропорційно 5-денному робочому тижню. |
|||||
5 |
Черговий вчитель |
Згідно графіка чергування |
|||||
6 |
Заступник директора з господарської роботи |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
|||
7 |
Головний бухгалтер |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
|||
8 |
Бухгалтер |
8.00 |
12.00 |
12.00-13.00 |
|||
9 |
Соціальний педагог |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
|||
10 |
Педагог –організатор |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
|||
11 |
Психолог |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
|||
12 |
Асистент вчителя |
9.00 |
14.00 |
- |
|||
13 |
Вихователь групи продовженого дня (0,75 ставки) |
12.05 |
16.35 |
- |
|||
14 |
Вихователь для супроводу дітей під час перевезення шкільним автобусом (0,5 ставки) |
7.00 14.10 |
8.30 16.00 |
13.00-14.00 |
|||
15 |
Секретар-друкарка |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
|||
16 |
Лаборант (0,5 ставки) |
8.30 |
12.30 |
- |
|||
17 |
Сестра медична |
7.00 |
16.00 |
11.00-12.00 |
|||
18 |
Водій автотранспортних засобів |
7.00 |
16.00 |
11.00-12.00 |
|||
19 |
Прибиральниця службових приміщень |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
|||
20 |
Гардеробник |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
|||
21 |
Робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків |
8.00 |
17.00 |
12.00-13.00 |
|||
22 |
Сторож |
21.00 |
9.00 |
- |
Згідно графіка чергувань затвердженого на місяць |
||
23 |
Двірник (0,5 ставки) |
8.30 |
12.30 |
- |