28 жовтня 2024 року в МОКВИНСЬКОМУ ЛІЦЕЇ відбувся тренінг для педагогів на тему "Індивідуалізація і диференціація викладання як врахування індивідуальних особливостей кожної дитини". Під час тренінгу педагоги обговорювали переваги індивідуального підходу в інклюзивному класі, практикувалися у формулюванні індивідуальних навчальних цілей і видів діяльності, виходячи з вимог і враховуючи індивідуальні особливості учнів.
Проведений час був ефективним для педагогів, оскільки вони отримали цікаву та корисну інформацію, нові знання та надихнулися на професійний розвиток.
Щороку восени відзначають День української писемності та мови — у пам'ять про святого Нестора Літописця. Свято нагадує про давність української мови, яка є єдиною державною, про історію її абетки, розповідає про розвиток української писемності.
З метою популяризації української мови та розвитку журналістських якостей, юні ліцеїсти 4-Б класу підготували до цього свята пізнавальну телепередачу «Мовна скарбничка». Адже мова – це той інструмент, який єднає націю, народ в єдине ціле. Мова – це не просто слова, звуки, це – голос народу. Сьогодні говорити українською мовою – це бути бійцем за націю, за Україну. Мова — це зброя. Говори українською, будь бійцем!
У МОКВИНСЬКОМУ ЛІЦЕЇ з 14 по 18 жовтня проходив тиждень протидії торгівлі людьми "Скажи: "Стоп торгівлі людьми!".
Торгівля людьми – жахливий злочин, що призводить до кримінальної експлуатації невинних осіб, змушуючи їх переживати знущання та неволю. Жертвою торгівлі людьми може стати будь-хто, будь-яка людина, незалежно від статі, віку, соціального статусу, рівня освіти тощо.
Відповідно до річного плану роботи ліцею, з 07.10.2024 по 11.10.2024 з метою формування біологічної грамотності, зацікавлення учнів, підвищення рівня їх навчальних досягнень, привернення уваги до екологічних проблем та пошуку можливих шляхів їх вирішення в ліцеї проведено Тиждень біології та екології. Позакласна робота з предмету є надзвичайно важливою і невід'ємною частиною всієї освітньої діяльності ліцею, яка стимулює до активного пошуку, дослідження, самостійного опрацювання додаткових інформаційних джерел учнями. В сучасних складних та тривожних умовах проведення різноманітних заходів виявилось ще й потужним інструментом в покращенні емоційного стану учнів, привернення їхньої уваги до краси природи, поштовхом до розвитку творчих здібностей та навичок.
Всесвітній день психічного здоров'я або День ментального здоров'я у світі та в Україні відзначається щороку 10 жовтня. Тому цього дня у МОКВИНСЬКОМУ ЛІЦЕЇ було проведено ряд інформаційних заходів, що
сприяли формуванню у здобувачів освіти, педагогів культури піклування про ментальне здоров'я. Психологічною службою ліцею були проведенні просвітницькі бесіди на тему "6 міфів про психічне здоров'я", "Позитивне мислення – шлях до здоров'я і щастя", "5 кроків до психічного здоров'я". Учасники освітнього процесу отримали поради щодо покращення та збереження ментального здоров'я.
Проведенні заходи дали розуміння та показали інструменти, які допоможуть здобувачам освіти та педагогам дбати про свій внутрішній стан.
МОКВИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ долучився до улюбленого та очікуваного всіма педагогами та дітьми Міжнародного уроку доброти, присвяченого собакам та котам, до Всесвітнього дня захисту тварин, який щорічно відзначають 4 жовтня. Метою заходу було розвиток турботи та емпатії до тварин, виховання любові та дбайливого ставлення, а також нагадали дітям про їх відповідальність, правила поведінки з тваринами. Під час заходу учні створювали малюнки та аплікації з зображенням тварин, грали в екологічні ігри та слухали цікаві історії про наших менших друзів. Радість у дитячих очах та щирі посмішки стали найкращою нагородою за нашу працю! Разом працюємо задля того, щоб світ став добрішим!
1 жовтня у всьому світі відзначається Міжнародний день людей похилого віку.
З метою вшанування людей похилого віку, формування у дітей найвищих людських цінностей: любові, співчуття, милосердя, ввічливості, поваги до старших та однолітків, у 6-Б класі було проведено урок шани «Відкрий серце – подаруй любов!». Учні здійснили уявну «мандрівку» в чудову країну, де вони виконували цікаві завдання, розповідали про добрі вчинки, розвивали вміння відрізняти погане від доброго, поповнили свої знання тим, що таке Доброта та Повага, як можна їх проявляти, розповіли про своїх дідусів та бабусь.