Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-4 класів
Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ
Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 3-4 класів НУШ
Додаток 1 до наказу №1146 від 16.09.2020
Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів
Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-11 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
Критерії навчальних досягнень учнів з математики
Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання
Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики
Критерії навчальних досягнень учнів з біології
Критерії навчальних досягнень учнів з географії
Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства
Критерії навчальних досягнень учнів з хімії
Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії
Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства
Критерії навчальних досягнень учнів з історії
Критерії навчальних досягнень учнів з економіки
Критерії навчальних досягнень учнів з української мови
Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови
Критерії навчальних досягнень учнів з літератури
Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров'я
Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури
Правила, процедури та адаптовані критерії оцінювання навчальних досягнень учнів:
- здобувачів освіти 1-4 класів
- з української мови та літератури
- з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу"
- з хімії
- з трудового навчання (технологій)
- з інтегрованого курс "Здоров’я, безпека та добробут"
- з етики
Успіх дитини в сучасному світі визначається не лише її природними здібностями чи рівнем освіти, а й якістю сімейного середовища, в якому вона зростає. Фраза "Батьківська підтримка — ключ до успіху!" є не просто гаслом, а науково доведеною істиною, що відображає фундаментальну роль родини у формуванні здорової, впевненої та цілеспрямованої особистості. Батьківська підтримка — це комплексний ресурс, що охоплює емоційне заохочення, практичну допомогу, моделювання поведінки та створення сприятливих умов для навчання та розвитку. Це фундамент, на якому будується майбутнє дитини та її здатність реалізувати свій повний потенціал.
Дочірні категорії
-
Оголошення
- Кількість статей:
- 1
-
Розклад уроків
- Кількість статей:
- 3
-
Харчування
- Кількість статей:
- 4
-
ЗНО
- Кількість статей:
- 3
-
ДПА
- Кількість статей:
- 2
-
Зарахування та переведення учнів
- Кількість статей:
- 19
-
Відрахування учнів
- Кількість статей:
- 8
-
Поради батькам
Рекомендації для батьків щодо попередження неуспішності учнів
- Кількість статей:
- 6
-
Правила поведінки здобувачів освіти у Моквинському НВК
- Кількість статей:
- 2
-
Кабінет психологічної служби
- Кількість статей:
- 83
-
Освітній процес
- Кількість статей:
- 3
-
Батьківські студії
- Кількість статей:
- 2












